Sponsorpakketten Stichting Hilversum One 2019
Er zijn verschillende mogelijkheden voor u om Stichting Hilversum One te sponsoren
voor al onze activiteiten namelijk:
iAfrikaday festival op 25 mei 2024
Jeugd en cultuur project van 6 juli 2019 t/m 30 juni 2020
Een multicultureel het One Hilversum festival op 1 september 2019
Sponsorpakket- Goud
Investering: Bedrijven die één van de sponsors ( Evenementen Goud) willen worden van
Stichting Hilversum One, investeren een bedrag van € 1500,-
Voordelen:
-Logo- en naamsvermelding op de website van Stichting Hilversum One als evenementen
sponsor;
-Vermelding als evenementen sponsor via het Social Media platform;
-2 banners / vlaggen op de locatie waar het evenement plaatsvindt;
-4 gereserveerde plaatsen voor het evenement;
-Logo- en naamsvermelding op PowerPoint presentatie tijdens evenementen (bij aanvang);
-De naam van de evenementen sponsor wordt genoemd in de persberichten over het
evenement.
Sponsorpakket- Zilver
Investering: Bedrijven die één van de sponsors Evenementen Zilver willen worden van
Stichting Hilversum One, investeren een bedrag van € 1000,-
Voordelen:
-Vermelding van de logo en bedrijfsnaam op de website van Stichting Hilversum One als
evenementen sponsor;
-Vermelding als evenementen sponsor via het Social Media platform;
-1 banner / vlag op de locatie waar het evenement plaatsvindt;
-2 gereserveerde plaatsen voor het evenement;
-Vermelding van de logo en bedrijfsnaam op PowerPoint presentatie tijdens evenementen
(bij aanvang).
Sponsorpakket – Platinum
Investering: Bedrijven die één van de sponsors Evenement Platinum willen worden van
Stichting Hilversum One investeren een bedrag van €500,-
Voordelen:
-Vermelding van de logo en bedrijfsnaam op de website van Stichting Hilversum One als
evenementen sponsor;
-2 gereserveerde plaatsen voor het evenement;
-Vermelding van de logo en bedrijfsnaam op PowerPoint presentatie tijdens evenementen
(bij aanvang).
Sponsoring in natura/bartering
U kunt ook door middel van het leveren van goederen en/of diensten sponsoren. In
onderling overleg zal de waarde en tegenprestatie worden besproken. Denk bijvoorbeeld
aan het sponsoren van de netwerkborrel of het inbrengen van een locatie voor een
bijeenkomst. Mogelijkheden genoeg om te bespreken.